Friday 8 April 2011

PeRmAtA yG pErTaMa

Inilah permata hati yang pertama yg telah dilahirkn pada 13 Feb 2000 dengan seberat 3.15kg.Sebenarnya due dia 14 Feb..tpi disebabkn komplikasi lebih awal air ketuban telah pecah dengan sendirinya.Akan tetapi dengan masalah darah dengan peratus yang rendah,sempat juga aku di ujikaji.
Padahal di klinik yang aku slalu check-up tu telah 2 kali mengambil yer..
Macam2 doc ni tye kt aku lah..& doc mnyuruh aku memakai "pad" tuk bukti aku yg air ketuban telah pecah.Akhirnya aku telah mnunjukkan pad tuu ada sedikit warna hijau..Doc tu mnyuruh nurse booking katil utk aku..Rupa2 nya aku dipaksa..kiri kanan lenganku telah dimsukkn ubat..aku telah muntah diatas katil..alamakkk takut yer nurse MaRaH..tpi mungkin rezeki aku..aku dlayan dgn baik..Terima kasih kpd nurse yg telah menolong menukarkan bju & alas katil tu..disebabkn aku lemah dengan bantuan doc2 & nurse akhirnya aku brjaya melahirkan Nurfarisya Ezzati...

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com