Friday 8 April 2011

PeRmAtA yG kE-3

Muhammad Airel Ezzat di lahirkan pada 5 Mei 2008.Oleh kerana jarang antara Aniq 6thn.Airel trlebih hari dri tarikh due.Aku di indius brsalin scara normal.Tapi kali ini pertama kali yer aku di berikan bantuan pernafasan memakai oksigen.Suami aku masa nih,dah risau tengok aku memakai oksigen tu..(hehehe sayang gak yer)..oleh kerana dia tidak dapat berjumpa aku ketika ini.Salah seorang telah memberitahu,aku tiada apa2.Insya'allah ok..Sebenaryer aku kena ASMA..hmmm..masa skolah2 dlu..aku tak pernah kena pun..
Tpi kali ni lak ..lepas jer bersalin.Doc menyoal & menyemak kembali record2 aku.Takut2 aku akan sesak nafas lgi.alhamdulillah ..aku dah boleh balik..
Skang melayan kerenah Airel..Pelat..Ayat pertama klau brcerita mesti "TADI KANN AIREL KANN"..trngiang-ngiang bila Airel brcakap..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com