Friday 8 April 2011

PeRmAtA yG kE-2

Muhammad Anique Ezzat dilahirkan pada 12 Feb 2003, dengan pengalaman yg telah ada..alhamdulillah paling mudah & senang..jam 4.00 pagi masuk  4.10 pagi..(Anique tak sabor2 gak nak menyambut Hari Raya Haji) Sebelom tu doc nak suh aku posa..coz dia pun pelik ngan record darah aku tuu lgi..mane leh aku dh x tahan nak bersalin nak suh aku posa lak..klau nak ujikaji pun tunggu la lepas2...ketika ini suami tiada menunggu di luar.(doc halau dia balik..katayer aku lambat lgi nak brsalin.kurang asam yer doc).
Selepas azan subuh..aku bangkit tak sabor2 nak bagitau kat mak...aku memberitahu,tengahari nanti dah boleh keluar.(hm..x sabor2 lak nak fon somi aku nih..yelah dapat baby boy)..so skang bila sambut birthday mesti bersama-sama dgn Eisya.
Mereka ni memang rapat.Eisya slalu buli Aniq.Aniq memang manja dengan mama.Klau mgadu mesti ngembeng..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com