Wednesday, 5 October 2011

cuba2 balik

ermmm..bosan...boring..apa lgi..ntah la ..tak tau nak wat pergggghhh..
aku cuba-cuba balik belajar pasal blog nih ahhh!!!!..
masa tu tak tentu untuk aku..lebih kepada wahaiku blog..
blog ni..kadang-kadang..page hanya statement belaka..
ada page kisah benar..benar-benar belaka..
tapiiii...ada orang suke..ada orang tak suke membaca...
itu korang punye pasal ar..kalau termakan manis..tak kan terase pedas kottt...
kihkihkihkhi......
kalau termakan pedas..tak kan pulak terase manis lak kn....
aduyaiiiii..........
dengan sape sifu-sifu leh mengajar..tau di ajarkan aku sampai pandaiii yerr..
meng- update kan lebih cantikkk..lebih comeyy..lebih cunnn..
pada "wahai blogku"...

Friday, 30 September 2011

Jatuh Cinta Dengan Suami Orang

Sekarang ni, ramai yang T dengar masalah cinta mereka akibat TERjatuh cinta dengan suami orang. Bukan minta, bukan sengaja tapi Terrr…. ;)


Soklan yer, “I tidak menyalahkan mereka as wanita/gilrs/pompuan gediks yang telah jatuh cinta dengan suami orang ini” …i’m very sure, ramai si isteri-isteri yang membaca artikel nih akan melenting la kan. BUT, I wrote this not because nak buat you all marah okey…simply nak cuba mencari solutions.
Bgai T, sudahlah susah untuk mereka menerima situasi ini, bercinta dengan suami orang, thinking of getting to be the 2nd wife…lepas tu layanan yang terlalu romantik dan amat mesra diterima dari suami orang ni, kemudian dituduh perampas pula. Nak salahkan sape? Bagi T,akan salahkan kedua-dua yer..Klau tepuk sebelah tangan tak akan berbunyi.Tapi kalau bagi penampar,berbunyikan..So Lari jauh-jauh..hehehe...


It’s not easy for them to even think to be 2nd wife, kena please berapa ramai orang yang terdahulu?! BUT …dah sayang, dah cinta…ingat boleh senang-senang lupa ke?
~ Kata gediks 1 : “Saya dah elak bang, dan try untuk in love dengan single man, tapi they all semua gelojoh, tak pandai ambil hati, jadi saya benci. So, everytime jumpa yang saya suka je, mesti lelaki tu dah berkahwin! …nak buat macamana?”
~ Kata gediks 2 : “Tak tahulah pasal apa, suami orang ni memang pandai take care lah bro. Tak macam lelaki-lelaki muda dan belum berkahwin ni semua. Kita pula yang kena take care of them, boring!”
~ Kata gediks 3 : “Awal-awal tu, tak tahu yang dia dah berkahwin. Tengok dia free je. Always have time for me. Call pun boleh , sms pun dijawab setiap masa. Selalu jumpa…so kita ingat dia single la. Tak sangka pula dia dah berkahwin. Masa tahu tu, kita dah sayang dah kat dia …”
~ Kata gediks 4 : “Kalau isteri dia tak mahu suami cari lain, dia kena lah bijak menjaga suami. Masak setiap hari kat suami, supaya suami jangan makan luar je. Nanti isteri pun dia cari kat luar lah, terkenan dengan masakan orang luar!”
~ Kata gediks 5 : “Kami wanita ni cepat kesihan kan orang bro…kami kaum yang lemah, bila seorang lelaki datang meluahkan perasaan sedih mereka, rasa kecewa mereka dengan perkahwinannya…mesti kita rasa kesian punya bro. Sebagai seorang wanita, mestilah saya turut merasa sedih. Sudahlah si suami ni ‘tak dapat’ servis lama bang. Sebagai isteri kenalah bagi suami kepuasan yang diminta, kalau dia tak boleh…biar saya bagi, saya boleh !”
Sebagai peringatan..ada banyak cara & alasan untuk mengelak, antara nak ngan tak nak jer...cuba-cuba la ingat kat family masing-masing sebelum terjebak...betul tak....???

Wednesday, 1 June 2011

Kasut Skolahku...

Tengok ar Kasut sekolahku dlu...Dlu lgi aku dh mula conteng menconteng kasut...
Tpi skang lgi cantik..siap kasut di lukis brmacam-macam....
(Dlu..kwn2 kate,ntah pe2 ko conteng kasut tu..)

Sunday, 29 May 2011

alhamdulillah..

Alhamdulillah..dh boleh akses blog...

Sunday, 22 May 2011

MuLa2 EiSyA MiNaT BeRgAmBaR & MeLaRaM..

Ni la dia..mula2 suke brgambar..tpi masa ni jln2 d GIANT..kbetulan lalu di ruang legar..
Ada lk amoi ni tgh wat promosi..skali last day..Eisya nk gak brgambar 
walaupun bibir yer pecah..coz jatuh dri sofa..
nk trgelak gak..amoi tu tye waktu nk sapu lips gloss.."adik..mulut x sakit ka"..Eisya hanya geleng kepala jew..sanggup punyer nk ambik gambar...lebih2 lgi siap ngan bju yg d sediakn..pilih 3 bju..
nk princess,bju korea & skirt-sexy girl..

Friday, 20 May 2011

LURAH BILUT


di lah!!..kenangan sewaktu dok di LURAH BILUT,BENTONG..
Salah seorang di dlm gambar ni..Uncle Bala yg slalu curi2 aku..aku penah ceciter dlm blog nih..
Ntah masih hidup ke tdak..tingin gak nk g sane ..mak ckp..byk dh berubah..
*Uncle Bala ,Posmen di Bentong
Insya'allah satu ari nnti aku akan singgah di sane..
Huhuhuhu ,,,nk jejak kasih..Uncle Bala..

Sunday, 15 May 2011

LaDyBiRd yg CoMeL

LaDyBiRd yg CoMeL..lgi2 kalor dia HiTaM/MeRaH..my fav. kalor..


 

Blog Template by YummyLolly.com